MY FIRST THREE MUSKETEERS

MY FIRST THREE MUSKETEERS
LOOKING AT YOU.....

Friday, February 5, 2010

Baru nak belajar-belajar tulis blog.... hehe


Salam dan Selamat Sejahtera semua,
Pakcu ni baru nak belajar-belajar jadi blogger ni. Sebenarnyer, Pakcu memang dah terniat lama nak bukak blog, tapi Pakcu ni jenis yang malas menulis. Kalau masa sekolah dulu, kalau nak jawab soalan karangan, Pakcu jenis yang tak ada yang buat rangka essay tu, terus tulis jer. So, diharap kepada pembaca semua, harap dapat lah terima tulisan Pakcu ni k, sebab Pakcu tulis apa yang terkeluar dari dalam kepala, tak ada nak buat rangka-rangka dulu... hehe.
So sempena hari Jumaat yang mulia (eloklah kalau nak dimulakan sesuatu tu yang baik tu, dimulakan pada hari Jumaat) bersamaan 5 Februari 2010, maka Pakcu mulakan lah cerita pertama blog Pakcu....

Kepada anda semua yang nengunjungi blog Pakcu samada dengan niat atau pun tanpa niat atau pun dengan tak disengajakan, Pakcu usapkan berbanyak-banyak terimakasih. Blog Pakcu ni open for any comments and sebarang pertanyaan, and kalau boleh biarlah tentang pets dan yang sewaktu dengannya. Pakcu seboleh-bolehnya akan respon secepat mungkin, mengikut kepada apa yang Pakcu tahu ataupun yang Pakcu mampu jawab. So, janganlah segan-segan nak tinggalkan apa jua komen anda k.

Ok, selamat membaca pakcupet.blogspot.com.....

No comments:

Post a Comment